ایک سال کے عرصے کے دوران 96 بلین ڈالر آمدنی

ای کامرس اور ٹکنالوجی کمپنیاں مضبوط نوٹ پر اپنی مضبوط چھٹی سہ ماہی رپورٹ پر جارہی ہیں۔ تیسری سہ ماہی میں ، محصول اور کمائی نے وال اسٹریٹ کے اتفاق رائے کے تخمینے کو آسانی سے مات دے دی ، اور چوتھی سہ ماہی کی ٹاپ لائن رہنمائی تجزیہ کاروں کی توقع سے بھی زیادہ تھی۔

پچھلے سہ ماہی کے نتائج جاری ہونے کے بعد حصص قدرے کم ہوگئے کیونکہ سرمایہ کار انتظامیہ کی چوتھی سہ ماہی کی آپریٹنگ آمدنی کی رہنمائی سے کسی حد تک مایوس تھے۔ اگرچہ اس کی کوئی گارنٹی نہیں ہے ، لیکن سرمایہ کاروں کو یہ بات ذہن میں رکھنی چاہئے کہ حالیہ برسوں میں کمپنی باقاعدگی سے اپنے آپریٹنگ منافع کے نقطہ نظر سے خریداری کرتی رہی ہے۔ مثال کے طور پر ، آخری سہ ماہی میں ، یہ میٹرک 6.2 بلین ڈالر تھی ، جبکہ انتظامیہ کے پاس 2 ارب ڈالر سے 5 ارب ڈالر تک کی رہنمائی موجود تھی۔

تیسری سہ ماہی میں پہلے کی حیثیت سے ، ہم توقع کر سکتے ہیں کہ کوویڈ 19 کی وبا کیو 4 کی آمدنی کے لئے ایک ٹیل ونڈ فراہم کرے گی ، اور اس سے فائدہ اٹھانے کے ل.۔

29 جنوری کے بعد سے ایک سال کے عرصے کے دوران ایمیزون کے حصص میں 72.6 فیصد کا اضافہ ہوا ہے ، جبکہ ایس اینڈ پی 500 اس عرصے میں 15.6 فیصد لوٹ چکے ہیں۔

وبائی مرض میں اضافے کے علاوہ ، آمدنی میں اضافے کو کمپنی کے سالانہ پرائم ڈے ایونٹ سے بھی فائدہ ہوگا ، جو رواں سال کے عالمی بحران کی وجہ سے تیسری سہ ماہی میں چوتھے سہ ماہی میں اپنے معمول کے مقام سے پیچھے ہٹ گیا تھا۔

مینجمنٹ کو توقع ہے کہ چوتھی سہ ماہی میں آپریٹنگ آمدنی 1 بلین ڈالر سے 4.5 ارب ڈالر رہ جائے گی۔ اس نقطہ نظر سے COVID-19 سے متعلق لاگت میں 4 بلین ڈالر سے زیادہ کا فرض ہے۔ رہنمائی کی یہ حد آپریٹنگ آمدنی میں کمی کی نمائندگی کرتی ہے ، جو بڑھ کر 74٪ اور سال بہ سال 15٪ رہ جاتی ہے۔ اس وباء کے آس پاس جاری غیر یقینی صورتحال وسیع پیمانے پر ایک اہم وجہ ہے۔

حوالہ کے لئے ، تیسری سہ ماہی میں ، ایمیزون کی آمدنی سال بہ سال 37٪ بڑھ کر 96.1 بلین ڈالر ہوگئی۔ خالص آمدنی 6.3 بلین ڈالر ہوگئی ، جو فی حصص آمدنی میں 192 فیصد اضافے (ای پی ایس) سے 12.37 ڈالر ہوگئی۔

وال اسٹریٹ .7 92.7 بلین کی آمدنی پر 7.41 E ای پی ایس کی تلاش میں تھا۔ لہذا ، کمپنی نے آرام سے ٹاپ لائن کے تخمینے کو مات دی اور منافع کی توقع کو کچل دیا۔

ایمیزون ویب سروسز کی مجموعی ترقی

سرمایہ کاروں کو ایمیزون ویب سروسز (AWS) کے مجموعی نتائج پر توجہ مرکوز رکھنا چاہئے۔ کلاؤڈ کمپیوٹنگ خدمات تاریخی طور پر کمپنی کے منافع بخش انجن ہیں۔

تیسری سہ ماہی میں ، اے ڈبلیو ایس کی آمدنی سال بہ سال 29.1 فیصد بڑھ کر 11.6 بلین ڈالر یا کل آمدنی کا 12 فیصد ہوگئی ، جبکہ اس کا آپریٹنگ منافع 56 فیصد بڑھ کر 3.5 ارب ڈالر یعنی کل آپریٹنگ منافع کا 57 فیصد رہا۔
نوٹ: ایمیزون آمدنی کی رہنمائی فراہم نہیں کرتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں