سکنکئیر: وٹامن بی 3 آپ کو چمکتی ہوئی جلد حاصل کرنے میں کس طرح مدد کرسکتا ہے

Glowing Skin

 

جلد کے مختلف امور سے لڑنے میں وٹامن بی 3 مددگار ہے۔ لیکن بہت سے لوگ اس وٹامن کے ممکنہ صحت سے متعلق فوائد سے واقف نہیں ہیں۔ ڈرمیٹولوجسٹ
 چمکتی اور صحت مند جلد آپ کو کئی عوامل کا خیال رکھنا ہوگا۔ کئی ضروری وٹامنز اور معدنیات آپ کی جلد کے لئے فائدہ مند خصوصیات پر مشتمل ہوتے ہیں۔ آپ کی جلد کے لئے وٹامن سی اور ای کے فوائد کافی مشہور ہیں۔ کیا آپ حیرت انگیز فوائد سے واقف ہیں جو وٹامن بی 3 آپ کی جلد کو پیش کر سکتا ہے؟ یہ وٹامن متعدد کھانوں میں موجود ہے جن میں چاول ، مونگ پھلی اور بہت کچھ شامل ہے۔
 ڈرمیٹولوجسٹ یہ بھی تجویز کرتے ہیں کہ یہ وٹامن بی 3 آپ کے دل کی صحت کے لئے بھی فائدہ مند ہے۔ آپ کی جلد کے لئے وٹامن بی 3 کے فوائد اور اس کو محفوظ طریقے سے استعمال کرنے کے طریقوں کو سمجھنے کےلیے ڈرمیٹولوجسٹ سے بات کی۔ انہوں نے کہا وٹامن بی 3 جلد کے لئے فائدہ مند ہے۔ 
 "وٹامن بی 3 ، دوسری صورت میں بھی ٹنروں میں پایا جانے والا جزو 'نیاسینامائڈ' کے طور پر اسکین کی دنیا میں تسلیم کیا جاتا ہے ، جب اسے اوپر استعمال کیا جاتا ہے تو یہ جلد کے لئے فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ جب یہ وٹامن زبانی طور پر لیا جاتا ہے تو کولیجن اور کیریٹن کی پیداوار کو فروغ دینے میں مدد ملتی ہے ، جس میں مدد ملتی ہے جلد کے خلیوں کی تعمیر نو اور جلد پر بھی سکون بخش اثر ڈال سکتا ہے ، جس سے ہائپر پگمیشنشن ، لالی یا مہاسوں کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔
 حالانکہ ابھی حال ہی میں مطالعات سے فوائد کی تحقیقات شروع ہوگئی ہیں نیاسینامائڈ سورج کے نقصان سے بھی بچا سکتا ہے اور ٹھیک لائنوں اور جھریاں کو کم سے کم کرسکتا ہے۔ یہ ان دنوں سکنکیر کی متعدد مصنوعات میں موجود ہے۔ نائسینامائڈ کھانے کی اشیاء جیسے مچھلی ، گوشت ، پتیوں کی سبز میں بھی پایا جاتا ہے تاہم جلد کے لئے اس کے مخصوص فوائد معلوم نہیں ہیں۔ نیاسینامائڈ پر مشتمل ٹونرز کو خاص طور پر جلد کے امور کو سمجھنے اور ان سے نمٹنے کے لئے نیاکسینامائڈ کے فوائد پر ڈرمیٹولوجسٹ کے ساتھ مشورے کے بعد استعمال کیا جاسکتا ہے۔
 مشورے سمیت یہ مواد صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح سے اہل طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید معلومات کے لئے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی