ان آسان نکات پر عمل کرکے تناؤ اور اضطراب کو شکست دیں

 

Mental Health

یہ ضروری ہے کہ آپ اپنی ذہنی صحت پر اتنی ہی توجہ دیں جس قدر آپ کی جسمانی صحت ہے۔ تناؤ اور اضطراب سے لڑنے کے کچھ مدد گار اشارے یہ ہیں۔

 اپنا ٹی وی بند کردیں -
 اس پر یقین کریں یا نہیں ، اگر آپ ایک یا دو رات تک خبر کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے متوازن رہیں تو کچھ بھی نہیں بدلے گا۔ آپ کا دماغ وبائی امراض سے متعلق تمام خبروں سے وقفے کا مستحق ہے۔

 اپنی اندرونی آواز کو پہچاننا -
 کب تک آپ نے خود سنا ہے۔ آپ کی روح آپ سے بات کرنے کے لئے تیار ہے۔ مختصر مراقبہ کے سیشنوں کے ذریعے جاری رکھیں اور سانس لینے کی کچھ مشقیں کریں۔ یہ نہ صرف آپ کو اپنی ذہنی صحت بحال کرنے میں مدد فراہم کرے گا بلکہ یہ آپ کے پھیپھڑوں کے لئے بھی فائدہ مند ہے۔

 قدرت کے ساتھ اپنا ربط دوبارہ قائم کریں -
 کچھ لوگ چہچہاتے پرندوں کو دیکھنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں جبکہ دوسروں کو بہتے ہوئے پانی کی طرف دیکھتے ہوئے روح کو محسوس ہوتا ہے۔ شاید آپ کے رابطے سے دور ہو گیا ہے لیکن آپ کو اتنا پسند کرنے کے طریقے سے دوبارہ رابطہ کرنے کا یہ بہترین وقت ہے۔ پودوں کے بارے میں پانی دینا یا گانا ، یا آس پاس کی ہریالی دیکھنا شروع کریں۔ یہ چھوٹی چھوٹی سرگرمیاں آپ کو بہتر موڈ میں ملیں گی۔

 بچوں کے ساتھ کھیلنا - 
 تناؤ سے نمٹنا کبھی بھی بچے پیدا کرنے سے بہتر نہیں ہوسکتا ہے۔ اپنے آپ کو بچوں کے ساتھ جتنی جلدی ہو سکے مصروف رکھیں۔ یہ آپ کا مستقل توانائی اور مثبتیت کا ذریعہ ہوسکتا ہے۔ بچے مشکل سے ہارنا جانتے ہیں اور وہ آپ کو اپنے بچپن میں اخلاقی کہانیاں یاد دلاتے ہیں۔

 ہنسنا -
 کیا آپ کو یاد ہے جب آپ نے آخری بار مسکرایا تھا؟ اوقات واقعی سخت ہیں ، مسکراہٹ اور زندگی سے لطف اندوز نہ ہونے کی وجہ سے اپنے آپ کو سزا دینا چھوڑ دو۔ بہتر ذہنی صحت کیلئے بہت ہنسنے کی کوشش کریں۔

 دوسروں کی مدد کریں -
 یہ نہ بھولنا کہ آپ اس میں تنہا نہیں ہیں۔ ضرورتمند لوگوں سے رابطہ کریں۔ آپ کے علاقے میں ایک بزرگ جوڑے ہوسکتے ہیں جو کسی ڈاکٹر سے ملنے کے لئے مدد مانگ رہے ہوں ، یا بھاری بیگ لے کر چلنے والی عورت ہوسکتی ہے ، تھوڑا خوشگوار فعل یقینی طور پر آپ کو بہتر محسوس کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔

 آپ کی ذہنی صحت اور تندرستی کو برقرار رکھنے کے ساتھ ساتھ وائرس کے خلاف احتیاطی تدابیر اختیار کرنا بھی ضروری ہے۔ اپنی ذہنی صحت کی علامتوں کے خراب ہونے کا انتظار نہ کریں۔ بروقت پیشہ ورانہ مدد لینا ضروری ہے۔
 
اس مضمون میں اظہار خیالات مصنف کی ذاتی رائے ہیں۔ ڈیلی پاکستان نیوز اس مضمون کی کسی بھی معلومات کی درستگی ، مکمل ، مناسب ، یا درستگی کے لئے ذمہ دار نہیں ہے۔ تمام معلومات "جیسے ہے" کی بنیاد پر فراہم کی جاتی ہیں۔ مضمون میں موجود معلومات ، حقائق یا آراء ڈیلی پاکستان نیوز کے خیالات کی عکاسی نہیں کرتی ہیں اس کے لئے کوئی ذمہ داری یا ذمہ داری قبول نہیں کرتی ہے۔

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی